زبانشناسی کاربردی
هویت کامل معلمان زبان انگلیسی: مطالعه تئوری زمینه ای

مینا طسوجی اذری؛ سعیده آهنگری؛ زهره سیفوری

دوره 9، شماره 1 ، تیر 1399، ، صفحه 321-356

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.48986.452

چکیده
  بررسی هویت معلم دارای اهمیت فزاینده ای بوده است.مطالعه حاضرچهارچوب نظری جدید هویت جامع معلم زبان را بر پایه نظریه زمینه ای ارایه نموده است. با درنظرگرفتن اثرمتقابل بین فرد واجتماع در شکل گیری هویت جامع معلمان،جنبه های مختلف سیستم فردی معلم به همراه مفهوم جامعه،شامل عوامل محیطی-اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته اند. روش الگوی کدگذاری ...  بیشتر